Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, objevil jsem to až nyní. Takže milá dámo, jistý bloger Bohumír Malý alias Axamit zde diskutoval a blogoval pod dvěma profily. Na tento fake se také přišlo jen díky diskutérům, kteří si všimli, že se občas zapomněl přelogovat. nezlobte se na mně., ale když nevidomý pozorně sleduje videa na internetu, jak se v jednom ze svých minulých blogů svěřil....Sorry jako. Já ze sebe hlupáka dělat nenechám. Jestli si myslíte, že je ověřování administrace všemocné, tak ani omylem.

0 0
možnosti
Foto

Vaše argumenty a Váš láskyplný styl s respektem vůči názorům ostatních v diskuzích mě opravdu mocně přesvědčily o tom, že ze sebe hlupáka "udělat rozhodně nenecháte". R^ Otázka je, jak moc se na tom zmíněném aktu podílíte Vy sám. Přeji Vám pohodový den.

0 0
možnosti

Vystihla jste to přesně. Také se mi někdy chce volat po slušnosti a vypadá to, že není kam. Tak mě těší, že na to nejsem sám.:-)

1 0
možnosti
Foto

H29a68n29a 39V54l16k74o83v61á

11. 10. 2017 13:57

Tak já jsem nehledala koho myslíte. Adam Mikulášek je jednoznačně skutečný.

A co se týká diskutérů - máte možnost nahlásit závadný příspěvek i falešnou identitu tlačítkem v pravém spodním rohu.

Kdyby to nepomohlo ( já mám spíš problém s osobní zaujatostí administrátorů), můžete se obrátit přímo na redakci.

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení, Hanko. Jsem zvyklá v životě jednat na rovinu, tak jsem svoji nepříjemnou zkušenost popsala otevřeně v tomto blogu a doufala jsem, že administrátoři na něj zareagují. Zareagovali. Stáhli ho z hlavní strany s tím, že jsem porušila kodex blogera. Přečetla jsem si pozorně kodex blogera a mají pravdu (na titulní stranu nepatří například úvahy o jiných blogerech a úrovni jejich textů, stížnosti na diskutující, oznámení o tom, že bloger končí s psaním, interní debata týkající se výhradně Blog iDNES.cz a podobně.)

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

A pokud to má tímto skončit, OK, nevěnuji už více svého času lidem, kteří neumí nic víc než urážet názorové oponenty, znevažovat jejich lidskou důstojnost atd... Svůj postoj jsem prezentovala veřejně. A pokud to stejné administrátorům nevadí, je to jejich vizitka, nikoliv moje.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale obávám se, že to je stejně jen plácnutí do vody a nic se nezmění. Nicméně mě těší, že to tak necítím sama.

0 0
možnosti
Foto

Přátelé, děkuji vám za přečtení...

0 0
možnosti

Bohužel neumíme diskutovat bez toho, že bychom se nepokusili toho na druhém konci lana urazit...tak to je a asi ještě dlouho bude8-o

4 1
možnosti
Foto

R^máte pravdu - ta hrubost a vulgarita, potřeba zesměšňovat a urážet ostatní, to je u některých komentujících až patologické:-/

5 1
možnosti
Foto

Takovou velmi aktivní "diskusní trojku" přestože se nejedná o sourozence, která má patent na zesměšňování a urážky přímo nevšední, zaznamenávám také u svých blogů. :-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS